Analyzujte, měřte, srovnávejte a vyhodnocujte
Sledujte plnění jednotlivých kroků ve Vašem plánu. Jestliže jste si MP dobře navrhli a vybrali jste formy propagace, které jsou měřitelné – pravidelně analyzujte výsledky a vyhodnocujte je.
Používejte:
Zpětnou vazbu – web, letáky, průzkumy (ankety, osobní dotaz)
Několik tipů jak získávat zpětnou vazbu:
- sledovací kód Google Analytics na webu
- trackovací prvky v emailu
- vytváření různých druhů inzerce s odkazem na různé micro-weby
- do tištěné inzerce a na letáky vkládejte unikátní vystřihovací bonusové kupóny
- osobním kontaktem – ptejte se svých zákazníků aj.
- anketní formulář atp.
SWOT analýzu
Po určitém období vytvářejte nové SWOT analýzy a sledujte, jak se mění rozložení Vašich silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb, oproti starším analýzám.
Šmírování
Nezapomeňte “šmírovat” konkurenci. Mějte přehled o tom, zda na Vaši kampaň nějak reagovala, jakou asi má strategii a jaké formy propagace používá. Jestli je to možné, pokuste se občas sledovat i chování zákazníků v závislosti na konkurenční kampani. Poučte se z jejich chyb a nechte se inspirovat jejich úspěchy.