Jelikož je na sociálních sítí v ČR (především na facebooku) již několik miliónů lidí, staly se i sociální sítě zajímavým marketingovým kanálem pro mnoho firem. Sociální sítě nejsou ale vhodné pro každou společnost. Existují i obory podnikání, kde prezentace např. na facebooku není úplně vhodná. Česká republika má tu výhodu, že je u nás dominantní facebook a instagram, a tak v převážné většině, doporučujeme klientům soustředit se na tyto sítě, místo toho, aby investovali finance a energii do ostatních minoritních sociálních sítí.
Abyste byli na facebooku úspěšní, nestačí nakoupit fanoušky a každý den zveřejňovat příspěvky o tom, jaké máte skvělé zboží a služby. Tudy cesta nevede. Lidé navštěvují facebook především proto, aby se na něm bavili a o to více jsou ke klasickým reklamním sdělením neteční.
Opravdového úspěchu můžete dosáhnout tím, že jako u většiny ostatních marketingových kanálů, budete mít jasnou koncepci a určené cíle, kterých chcete dosáhnout.
Co může být Vaším cílem?
- Přivedení relevantních návštěvníků na web
- Budování komunity (sběr kontaktů) a důvěry
- Zvyšování image vaší firmy
- Vytvoření komunikačního a info kanálu pro stávající zákazníky
- Nabídku služeb a zboží (pouze při splnění určitých předpokladů)
- Bavit stávající zákazníky různými soutěžemi a upoutávat tím pozornost nových potencionálních klientů
Co Vám můžeme nabídnout?
- Analýzu stávajícího stavu (a doporučení změn) nebo založení, nastavení a vytvoření grafiky pro Váš nový facebook profil.
- Definování cílové skupiny, vytvoření person, určení stylu a tónu komunikace.
- Návrh komunikační strategie a vytvoření publikačního plánu.
- Návrh a grafické zpracování reklamních kampaní na facebooku, jejich správa, analýza a optimalizace.
- Návrh, vytvoření, správa a analýza soutěží.
- Poradenství a konzultace.