Reklamní formáty PPC (Pay Per Click) Google AdWords, Seznam Sklik a Facebooku fungují na principu, že zadavatel neplatí za zobrazení reklamy, ale až v okamžiku kdy na reklamu někdo klikne. Reklamy se zobrazují ve vyhledávačích a reklamních sítích (webů, které jsou do tohoto systému zapojeni) na základě hledaných klíčových slov a frází, které uživatel do vyhledávače zadá. V případě, že máte PPC reklamy dobře sestaveny a jsou relevantní se zadanými hledanými frázemi, je velká šance, že návštěvník přijde na Váš web a nakoupí zrovna od Vás.
Jaké jsou výhody PPC?
- Přesné cílení na uživatele internetu, kteří hledají nebo se zajímají o zboží či služby, které nabízíte.
- Efektivita reklamy. Rychle, snadno a mnohdy i velice levně naleznete nové (potencionální) zákazníky.
- Možnost okamžité úpravy reklamních kampaní.
- A největší výhodou je samozřejmě měřitelnost úspěšnosti a návratnosti investic.
Co Vám můžeme nabídnout v oblasti PPC?
- Sestavení a nastavení reklamních kampaní.
- Monitoring, vyhodnocování a úpravu klíčových slov, na které se kampaně zobrazují.
- Sledujeme, optimalizujeme a aktualizujeme ceny za proklik.
- Vyhodnocujeme úspěšnost a ROI (návratnost vložených investic).
Pro informace o dalších službách, klikněte prosím ZDE nebo v postranním menu na položku “Online marketing”.