×

Výhody malé firmy pomocí kterých, porazíte větší a silnější konkurenci

Jaké výhody mají malé firmy? I když jste malá firma, vůbec nemusíte trpět pocitem, že v oblasti marketingu a reklamy si toho nemůžete dovolit tolik, jako Vaše větší a silnější konkurence. Je pravdou, že větší firmy již mají zaběhlé propagační aktivity, které ve většině případů mají naplánované mnoho týdnů (někdy i měsíců dopředu)...

Způsoby jak přesvědčit zákazníka k okamžitému nákupu

Jak zákazníka přimět ke koupi produktů? V předchozích (pro některé možná následujících) článcích jste se dozvěděli, jak výhodné může být získat zákazníkovu důvěru díky přátelskému přístupu, snaze pomoci a fair-play pravidlům. Samozřejmě jsem nezapomněl na to, že se především jedná o zákazníka a naší snahou je prodat mu naše produkty nebo služby...

Jak propagovat své stránky (skoro) zadarmo?

Jak zařídit, aby zákazníci o Vašem webu věděli? Již jsme zmiňovali, že z našeho pohledu vidíme právě internetovou prezentaci jako nepostradatelný marketingový prvek každé firmy, která nabízí určité služby nebo produkty a nemá na ně monopol. Ve článku „Jak vytvořit poutavou a zajímavou web. prezentaci“ jsme Vám představili několik tipů, jak docílit toho, aby...

Jak získat důvěru zákazníků a udělat si z nich přátele?

Pracujte na tom, abyste získali důvěru svých zákazníků. Jestliže se Vám to podaří, výrazně tím prohlubíte jejich loajalitu a samozřejmě je můžete pozitivně ovlivňovat k dalším nákupům právě u Vaší společnosti. Jak toho ale dokázat? Řešení není právě jednoduché. Mnoho lidí (včetně mě samotného) má psychický blok a automatickou nedůvěru ke většině prodejců, kteří...

Několik rad jak vytvořit poutavou webovou prezentaci

Ať podnikáte v jakémkoliv oboru, Vaše internetová prezentace by měla být jedním ze základních věcí Vašeho marketingu. Již při výběru firmy, která Vám bude navrhovat a programovat Vaše stránky, buďte důslední a raději obětujte několik set korun navíc a trvejte na tom, aby Vaše prezentace byla naprogramována takovým způsobem, abyste byli schopni sami si editovat texty,

Jak prodávat více zboží než Vaše levnější konkurence?

Zákazník, který porovnává totožné služby či produkty, vybírá podle ceny. To je samozřejmě pochopitelné – proč by si kupoval za více peněz ten samý produkt nebo totožnou službu? Mnoho našich klientů si stěžuje na každou novou a levnější konkurenci. Mají obavy o své stávající zákazníky a o budoucí prosperitu své firmy. Naštěstí ale neplatí to ...