Guerilla marketing aneb jak dělat reklamu levně a efektivně
Emailový seriál "Guerilla marketing aneb jak dělat reklamu levně a efektivně" vznikl původně jako malý ebook, který odpovídal na otázky mých klientů ohledně marketingu a reklamy.
Později jsem jej rozšířil o řadu poznatků ze své praxe, o informace z navštívených (a draze zaplacených přednášek), a v neposlední řadě, i o vědomosti nabyté z odborné literatury, seminárních a diplomových prací apod.
Mou snahou bylo jednoduchou a čtivou formou vysvětlit principy marketingu (jeho nových směrů), a také Vám ukázat nové způsoby reklamy a propagace, které jsou levné a účinné.
Lukáš Andrýsek
Celý tento seriál je koncipován především pro malé a střední firmy.
Cílem seriálu je ukázat, že marketing není žádná věda a úspěšně jej provozovat (a využívat jeho výhod) může opravdu každá firma.
PROČ ODEBÍRAT TENTO SERIÁL? CO SE V NĚM DOZVÍTE?
Odpoví Vám, mimo jiné, na tyto otázky:
- Co marketing dělá a jak z něj můžete těžit? Jaké výhody přinese Vaší firmě?
- Kde hledat a jak snadno získávat nové zákazníky?
- Jak prodávat více zboží nebo služeb Vašim stávajícím klientům?
- Které reklamní formy a aplikace jsou levné (nebo zdarma), ale maximálně účinné?
- Jak vymyslet reklamní sdělení, která zaujmou a budou prodávat?
- Jak si usnadnit podnikání díky internetu? Jak využívat jeho výhod a možností?
- Ano, seriál je rozesílán 1x týdně, ZDARMA a můžete se z něj kdykoliv odhlásit.
CO SERIÁL OBSAHUJE?
Dlouho jsem přemýšlel jestli tím, že poodhalím obsah celého seriálu, Vás i trochu nevystraším... Takových dílů! Tolik čtení! Tolik času!
Nemusíte mít ale obavy, jednotlivé díly nejsou dlouhé a především je nemusíte číst všechny. V prvních dílech si můžete udělat představu, které dílky z marketingové skládačky Vám budou užitečné. Také si ujasníte, které marketingové formy a reklamní aplikace budete používat. Ostatní informace si pak můžete přečíst ze zvídavosti nebo je nemusíte číst vůbec. Záleží pouze na Vás.
Co je to marketing? | Strategie GM - Vy | Plán - Výhody | Formy - Časopisy | Formy - Newsletter |
Výhody marketingu. | Strategie - Klienti | Plán - Analýza | Formy - Sloupek | Formy - Ambient |
Marketing a klienti. | Strategie - Konkurence | Formy - Rozdělení | Formy - Rádio | Formy - Viral |
Konkurenční výhody. | Strategie - Vaše výhody | Formy - Tiskoviny | Formy - Video | Formy - PR |
Úvod do Guerilly | Strategie - Finance | Formy - Telemarketing | Formy - Polep aut | |
Základní pravidla GM I. | Plán kampaně - Úvod | Formy - Osobní dopis | Formy - Online | |
Základní pravidla GM II. | Plán - Cíle | Formy - Vouchery | Formy - Web | |
Základní pravidla GM III. | Plán - Co sdělit? | Formy - Outdoor | Formy - E-mail | |
Základní pravidla GM IV. | Plán - Jak to sdělit? | Formy - Osobní kontakt | Formy - Blog | |
Strategie Guerilly | Plán - Akce | Formy - Inzerce | Formy - Soc. sítě |